Η Coface λανσάρει το API Portal, μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα αφιερωμένη στις λύσεις API

This new digital platform, designed by Coface, provides its customers and distribution partners with a full range of APIs (Application Programming Interfaces).

Το API Portal της Coface έχει σχεδιαστεί κυρίως για διευθυντές πιστώσεων και οικονομικούς διευθυντές, οι οποίοι μπορούν πλέον να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες και την τεχνογνωσία της Coface από το εργασιακό τους περιβάλλον (επιχειρηματικές εφαρμογές, εξειδικευμένο λογισμικό κ.λπ.) για τη διαχείριση του εμπορικού πιστωτικού κινδύνου πιο αποτελεσματικά.

 

Άμεση πρόσβαση σε υπηρεσίες και δεδομένα Coface οπουδήποτε στον κόσμο


Η Coface επενδύει σε αυτόν τον τομέα με στόχο να παρέχει στους πελάτες της προηγμένες λύσεις διαχείρισης ψηφιακών πιστωτικών κινδύνων, σύμφωνα με τα καλύτερα πρότυπα της αγοράς.

Εύκολο στη χρήση, το API Portal της Coface προσφέρει επί του παρόντος 26 προϊόντα API σε ασφάλιση εμπορικών πιστώσεων ή Business Information, με πρόσβαση στις υπηρεσίες της Coface και μοναδικά δεδομένα για περισσότερες από 188 εκατομμύρια εταιρείες. Χάρη σε αυτές τις λύσεις, οι πελάτες της Coface μπορούν να εξορθολογίσουν ορισμένα κόστη (ανάπτυξη, συντήρηση) εξοικονομώντας χρόνο και πόρους.

 

Απευθυνόμενο σε προγραμματιστές για να προσφέρει μια εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη


Ο άλλος σκοπός του API Portal είναι να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των προγραμματιστών πληροφορικής των εταιρικών πελατών της Coface, οι οποίοι είναι και φορείς των λύσεων του Ομίλου. Αυτή η πλατφόρμα τους δίνει πλέον τη δυνατότητα να διασυνδέονται εύκολα με το περιβάλλον Coface, αλλά και να σχεδιάζουν προσαρμοσμένα API με βάση τα ειδικά χαρακτηριστικά των επιχειρηματικών τους εφαρμογών ή τον τομέα δραστηριότητάς τους.

 

Η συνδεσιμότητα πελατών, μια βασική πρόκληση για την Coface και τους πελάτες της


Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του Alyx, του βοηθού διαχείρισης ψηφιακών πιστωτικών κινδύνων για τους αντισυμβαλλόμενους, η Coface συνεχίζει τις πρωτοβουλίες της για να παρέχει στους πελάτες της υψηλότερο επίπεδο συνδεσιμότητας και να τους υποστηρίζει στην ψηφιοποίηση των δραστηριοτήτων τους.

Αυτό είναι ένα νέο στάδιο στη συνεργασία που αναπτύσσουμε με τους πελάτες μας. Η συνδεσιμότητα είναι ένα ουσιαστικό μέρος της εμπειρίας του πελάτη σήμερα, με τον ίδιο τρόπο που ήταν απαραίτητο για μια εταιρεία να έχει τη δική της ιστοσελίδα τη δεκαετία του 2000 ή να αναπτύξει τη δική της εφαρμογή για κινητά. Αυτές οι λύσεις ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις των ενδιαφερομένων μας για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, ομαλότερα ταξίδια πελατών και ανάπτυξη νέων προσφορών. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η συνδεσιμότητα είναι ένας σημαντικός τρόπος παροχής υψηλότερης ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες μας και διαφοροποίησης στην αγορά μας.

- Brice Tariel, Group Innovation Director